Polityka zwrotów sklepu [Nazwa Sklepu]
1. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien przesłać oświadczenie drogą mailową na adres: zayro@wp.pl.
2. Procedura zwrotu
- Po zgłoszeniu chęci zwrotu, Klient otrzyma od Sklepu adres zwrotny – może to być adres dostawcy w Chinach.
- Zwrot towaru należy odesłać w stanie niezmienionym, kompletnym i niewykazującym śladów użytkowania.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
3. Zwrot środków
- Sklep dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania.
- Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, jakiej użył Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do momentu otrzymania towaru.
4. Wyjątki od prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:
- towarów wyprodukowanych na specjalne zamówienie klienta,
- towarów szybko psujących się,
- produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych.
5. Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację na adres e-mail: zayro@wp.pl
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.